‘Zeker weten’: bericht van Ajax-manager aan £85m West Ham-ster die door Arsenal wordt gezocht. Bekijk de onderhandelingen in detail

De manager van Ajax heeft naar verluidt een sterke boodschap gestuurd aan West Ham’s £85m ster, Lucas Paquetá, te midden van geruchten over Arsenal’s interesse in de Braziliaanse middenvelder. De Nederlandse club zou Paquetá’s situatie nauwlettend in de gaten houden en zijn indrukwekkende prestaties in de Premier League erkennen sinds zijn overstap naar West Ham. Ajax, bekend om het koesteren van talent en het bieden van een podium voor spelers om te schitteren op het Europese front, heeft oprechte interesse getoond in het vastleggen van Paquetá, waarbij zijn huidige waarde en vaardigheden aansluiten bij hun doelen op de lange termijn.

West Ham blijft echter standvastig in zijn standpunt en heeft duidelijk gemaakt dat ze niet onder druk staan ​​om Paquetá te verkopen, vooral omdat Arsenal naar verluidt een mogelijk bod overweegt. De Gunners hebben grote interesse getoond in het versterken van hun middenveld en Paquetá’s naam is in verband gebracht met een verhuizing naar de Emirates, hoewel er nog geen formeel bod is ingediend. De hiërarchie van West Ham is ervan overtuigd dat ze de 26-jarige nog minstens een seizoen kunnen behouden, tenzij er een aanzienlijk bod wordt uitgebracht, waarbij Paquetá heeft verklaard dat hij zich thuis voelt bij de club.

Wat betreft de onderhandelingen wordt de aanpak van Ajax omschreven als voorzichtig maar vastberaden, met discussies gericht op het vinden van een eerlijke prijs mocht Paquetá de wens uiten om West Ham te verlaten. De betrokkenheid van Arsenal compliceert de zaken nog verder, aangezien ze potentieel een biedingsoorlog kunnen ontketenen, vooral gezien hun substantiële financiële steun. Voorlopig blijft de toekomst van Paquetá onzeker, waarbij West Ham hem voorlopig wil behouden terwijl Ajax en Arsenal wachten op verdere ontwikkelingen in de komende maanden.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*